Sonja Kenis 200x200  

Sonja Kenis - Administratieve bediende Service Dienst

 

Sinds 2009 ben ik bij Lauryssen Service aan de slag gegaan. Voor mijn huidige job werkte ik als all-round bediende in de voedingssector. Toen ik zwanger was, heb ik die job opgegeven om voor mijn kinderen te kunnen zorgen. Na enkele jaren wou ik de draad weer oppikken. Het was geen eenvoudige opdracht om terug een job te vinden na een paar jaar er tussenuit te zijn. Maar bij Lauryssen heb ik het vertrouwen en de kans gekregen om mij terug te bewijzen.

Als medewerker dienst planning, sta ik voornamelijk in voor de telefonische oproepen van klanten voor technische problemen betreffende sanitair, verwarming en ventilatie. Hiervoor dien ik dan de juiste technieker en de nodige tijd te voorzien. Ook het opvolgen van de planning van de lopende dossiers hoort hierbij. Het telefonisch contact met de mensen maakt dat geen enkele dag dezelfde is en telkens iets nieuws met zich meebrengt. Communicatief sterk zijn is in deze job wel belangrijk. Na het verhaal van de klant dien je de situatie zo goed mogelijk in te schatten. Omdat wij wel meestal het eerste aanspreekpunt voor de klant zijn, is het wel belangrijk om rustig, geduldig en vriendelijk te blijven. Ik vind het fijn om klanten te kunnen helpen, hen gerust te stellen en een luisterend oor te zijn. Als je dan van de klanten een dankwoordje terug krijgt, maakt het je dag helemaal compleet! De kans om ouder te worden krijg ik bij Lauryssen Service niet. Mijn jeugdige collega's zorgen er wel voor dat ook deze 'moeke' jong blijft!

   
Keer terug naar het overzicht